Infobijeenkomst Koppelsteeg.

Infobijeenkomst Koppelsteeg.

Op woensdag 14 juni hebben we samen met de gemeente, architect en aannemer aan alle belangstellende leden laten zien wat het resultaat is van 2 jaar overleggen en het doorlopen van een aanbestedingstraject voor een nieuwe Koppelsteeg.  Ook is de planning geschetst en is vanuit de stuurgroep aangegeven wat dit betekent voor het trainen en spelen van wedstrijden aankomende seizoen 2017-2018, waarin we de 2 grasvelden niet kunnen gebruiken. Dit zal na nog enig aanvullend puzzelwerk apart op de site etc kenbaar worden gemaakt. Benadrukt is dat we met elkaar rekening zullen moeten houden en indikken waar nodig, maar dat alles voor een geweldig nieuw complex in de toekomst.

Op basis van de bijeenkomst hebben we als bestuur en Stuurgroep over het algemeen enthousiaste en positieve geluiden mogen ontvangen.

We zullen eenieder op gezette tijden van de voortgang van de werkzaamheden, die deze week gaan beginnen, op de hoogte houden.

Een handelingsactie als officiële start van de werkzaamheden volgt nog.

Een overzicht van de nieuwe accommodatie, met de toevoeging dat sprake is van een impressie,  is inmiddels ook zichtbaar in de publicatiekast in de kantine.

Hierbij enige impressieplaatjes voor de mensen die op de avond niet aanwezig konden zijn.

 

Bestuur en Stuurgroep Revitalisering.

impressie-a1 impressiea-6