Indeling jeugdteams 2018/2019

Indeling JO7.pdf

Indeling JO9 & JO8.pdf

Indeling JO11 & JO10.pdf

Indeling JO13 & JO12.pdf

Indeling JO15 & JO14.pdf

Indeling JO17.pdf

Indeling JO19.pdf

Indeling MO17 tm MO11.pdf

 

Ieder jaar weer veelbesproken en hopelijk tot eenieders goedkeuring; de teamindelingen voor seizoen 2018/2019. Ook dit keer weer met de nodige zorg en aandacht tot stand gekomen. In de wekenlange puzzel is door de hoofdopleiding en klasse coördinatoren op basis van input van leiders/trainers zoveel mogelijk rekening houdend met niveau, wensen en mogelijkheden van spelers en speelsters. Bij het indelen van een grote jeugdafdeling, ontkomen we er echter helaas niet aan om alle verzoeken te kunnen honoreren. Hopelijk is zo goed als iedereen tevreden met de indeling. Wij hopen op begrip van degene die er wellicht iets minder content mee is.


Op zaterdagochtend 30 juni tussen 10.00 uur en 11.30 is er een inloopochtend op sportpark de Koppelsteeg voor ouders en/of spelers die vragen hebben m.b.t. de teamindeling. Daarvoor is een afvaardiging van de Technische Commissie, hoofdopleidingen en klasse-coördinatoren op het sportpark aanwezig om vragen te beantwoorden.

Introductie nieuwe jeugdleiders
Voor jeugdleiders/trainers die komend seizoen voor het eerst een team gaan begeleiden is er zaterdagochtend 30 juni om 10:00u een introductieochtend op het sportpark. Leiders/trainers zullen uitleg krijgen waar ze wat kunnen vinden en hoe zaken werken om zo de start van het seizoen 2018/2019 zo eenvoudig en probleemloos mogelijk te laten verlopen.

Inleverdatum teamkleding
Tevens willen wij bij de begeleiding van de jeugdteams nogmaals onder de aandacht brengen om op de onderstaande datum de teamkleding in te leveren. Als iedere team alles inlevert zoals hieronder is gevraagd, kan de sponsorcommissie gedurende de zomerstop de kledingset voor de teams weer in orde maken.

Wij vragen aan alle jeugdleiders/trainers om zaterdag 30 juni 09.30 – 12.00:

  • Inleveren Berghem Sport teamkleding;
  • Inleveren van Tenue’s, Tassen, Trainingspakken, Coachjassen, etc (alles wat door BS ter beschikking is gesteld);
  • Bij inname gelijk inventarisatie van wat wordt ingenomen;
  • Alles van een team in 1 keer Inleveren (i.v.m. inventarisatie), en niet per individueel kind bij Berghem Sport laten inleveren.

Seizoenstart 2018/2019

  • Kleding uitgifte aan teambegeleiders (leider/trainer) zaterdag 11 augustus 9:30-12:00u;
  • Start trainingen vanaf maandag 13 augustus;
  • Start oefenwedstrijden Selectieteams vanaf zaterdag 18 augustus;
  • Start oefenwedstrijden Recreatieve teams vanaf zaterdag 25 augustus;
  • Woensdagmiddag training O7, O8 en O9-teams, nadere info volgt via de BS site in augustus.

Vacatures
Bij de diverse teams staan er nog vacatures open bij voor trainers, leiders en grensrechters. Indien u interesse heeft om een team of juist het team van uw zoon of dochter te begeleiden, neem dan contact op met hoofdopleidingen@berghemsport.nl

Woord van dank

Namens de jeugdcommissie willen wij alle vrijwilligers zoals trainers, leiders, scheids- en grensrechters, beheerders, klasse-coördinatoren en alle andere die het mogelijk maken onze kinderen met plezier te laten voetballen, van harte bedanken voor hun inzet en bijdrage. Zonder vrijwilligers is het niet mogelijk om een leuke vereniging als Berghem Sport te laten functioneren.
Een speciaal woord van dank voor de vrijwilligers van FC Schadewijk die het mogelijk hebben gemaakt om een groot deel van de wedstrijden op hun sportpark af te werken, tijdens de revitalisering van het nieuwe sportcomplex van Berghem Sport afgelopen seizoen.